Gå til innhold

Vestkysten, Usa - hvor bør man stikke innom for å trene?


Sentadilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Første jeg kom på i farta er jo selvfølgelig Golds Gym på Venice beach for obligatorisk fleksebilde, og kanskje California Strength for litt high end vektløfting. Ellers bør noen kjappe søk sørge for at det dukker opp flere styrkeløft gym. Tror bl.a at både Dan Greene og Brandon Lilly har gym i "området". Kan jo være verdt å google i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg kom på i farta er jo selvfølgelig Golds Gym på Venice beach for obligatorisk fleksebilde, og kanskje California Strength for litt high end vektløfting. Ellers bør noen kjappe søk sørge for at det dukker opp flere styrkeløft gym. Tror bl.a at både Dan Greene og Brandon Lilly har gym i "området". Kan jo være verdt å google i allefall :)

Golds Gym på Venice Beach skal selvfølgelig besøkes, i tillegg til muscle beach :)

Jeg skal få googlet litt. Jeg ser for meg at alle de største byene har noen hardcore styrkeløftgym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært der? Ser jo helt ok ut, selv om man ikke får alt for mye informasjon ut fra nettsiden deres, som det ser ut som ikke er oppdatert siden 90-tallet :)

Ikke trent der selv, men en kompis var PT der. Dette er for en del år tilbake, men jeg forstod det slik at det var "the place to be" for styrketrening i SD - på den tiden i alle fall. Jeg syntes alltid det så "skummelt" ut med alle de svære typene der, hehe, så jeg holdt meg fint på 24 Fitness ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...