Gå til innhold

Når bør jeg ha oppkarbing på PSMF?


Soli

Anbefalte innlegg

Er jente, 164 høy. Startvekt 79 kg. Er nå på dag 9. Når må jeg ha oppkarbing? Har tenkt å gå på psmf i 3 uker, kanskje 4, kommer an på hvordan det føles på kroppen. Planer om hva og hvordan jeg skal spise ettter PSMF har jeg allerede planlagt.

Men kan jeg feks ta pause på PSMF etter 3-4 uker på en uke, for å så starte på PSMF igjen? Eller bare ha det en gang og kjøre på med trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På psmf skal du ikke "kjøre på" med trening, tre rolige fullkroppsøkter er mer enn nok på så lite energi. Hvis du ikke har tenkt å gå på dietten i mer enn 3-4 uker, trenger du heller ikke ha oppkarbing så ofte. Kommer vel helt an på om du føler selv at du trenger det. Hvordan føler du deg? Hvordan er energinivået ditt? Vektnedgangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...