Sara Victoria Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Noen anbefalinger om kosttilskudd til en styrkeløfter? Bruker kun proteinpulver Siter
FrkHoel Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Du trenger strengt tatt ikke noen flere kosttilskudd enn omega-3 (om du spiser lite fet fisk), proteinpulver til før eller etter trening og eventuelt kreatin. kmsteen 1 Siter
kmsteen Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Det FrkHoel nevner skulle være nok. For min del liker jeg også å bruke ZMA innimellom, men usikker på om det har noe effekt i det hele tatt. Siter
Sentadilla Skrevet 4. juli 2013 Skrevet 4. juli 2013 Ingen i utgangspunktet. Alt kommer jo an på hvordan kostholdet ditt er til daglig. Det kan være gunstig og praktisk med proteiner, og kreatin gir mange en boost. Omega 3 (6-9) kan selvfølgelig være smart om du spiser lite fet fisk. Når det kommer til vitaminer og mineraler, så er det vanskelig å si. Jeg ville prøvd og fått mest mulig av alt via. mat, så får man evt. spe på med tilskudd om du føler det er mangler. John Martin Fredriksen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.