Gå til innhold

Vondt i korsryggen-oh why?!


Liinn

Anbefalte innlegg

Tidligere i uka jobbet jeg med markløft. Mener selv jeg har rett teknikk og har fått tilbakemelding på at jeg gjør dette riktig.

Hadde trent knebøy og militæroperasjon først.

Første sett mark på 50 kg gikk greit. Så skulle jeg løfte 60 kg og hadde ikke en gang fått stangen løs fra gulvet en gang før jeg fikk en plutselig trøkk i korsryggen. Au!!

Jeg hoppet over markløft og fortsatte videre med øvelser som ikke involverte korsryggen selv om jeg gikk som ei krykke. En halvtime senere var jeg hos kiropraktoren som holder til i samme bygg. En liten virvel var skeiv, men ellers var jeg generelt stram i muskulaturen der nede i ryggen.

Var vond i et par dager, mye bedre i dag. Holder meg borte fra mark og knebøy de neste dagene. Men jeg tok beinpress og strak mark. Da kjente jeg litt vondt.

Hva gjør jeg galt? Eller hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...