Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Mottok netopp en smaksprøve Mocca-proteinpulver fra Proteinfabrikken. Veldig artig at det kom så fort :) Det står ikke hvor mange gram det er, men det står bland med 2-3 dl melk/vann. Hvor mange gram pleies å blandes med den mengden væske?

Tenkte å lage meg noe gooodt med dette på lørdagskvelden. Noen som har noen ekle oppskrifter som proteinpulver kan brukes i? Enten bakst eller bare en deilig kald dessert :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22144-proteinpulver-i-bakst-og-desserter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blandingsforholdet avhenger vel av om det eventuelt er tykningsmiddel i pulveret? Du finner sikkert en bra mengde etter et par prøvelser! Legger ved oppskrift og bilde på min ekleste favoritt, herlig proteinpannekaker! :D Høres spennende ut å prøve med mocca-pulver. Ettersom jeg slumper har jeg ingen presis oppskrift.

1. Pisk sammen eggehviter (5+, da dekker du hele stekepanna).

2. Hell i litt havregryn hvis det er ønskelig med karbs.

3. Bland i valgt mengde protein og/eller kakaopulver.

4. Egen kreativitet og du kan prøve å ha i stort sett hva du vil.

5. Varm litt bær som du kan ha på toppen (foretrekker bringebær).

(7. Utrolig godt å servere pannekakene f.eks på riskaker.)

Veldig nøytral og god smak, og med pulver fremhever du smaken du selv vil ha.

post-26197-14440945521864_thumb.png

Anbefaler sjokoladeproteinkuler! Beste jeg får som inneholder proteinpulver :)

2 ss sjokolade/moccaprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakaopulver + litt vann til du får en fast konsistens og kan rulle kuler i kokos. Setter dem litt i fryseren etterpå for å avkjøle dem litt. Veldig enkelt å lage og kjempegodt!

post-1409-14440945522681_thumb.jpg

(Kveldskos hos meg i går, sammen med frosne bringebær. Nam!!)

Anbefaler sjokoladeproteinkuler! Beste jeg får som inneholder proteinpulver :)

2 ss sjokolade/moccaprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakaopulver + litt vann til du får en fast konsistens og kan rulle kuler i kokos. Setter dem litt i fryseren etterpå for å avkjøle dem litt. Veldig enkelt å lage og kjempegodt!

[ATTACH=full]109588[/ATTACH]

(Kveldskos hos meg i går, sammen med frosne bringebær. Nam!!)

Så kjempegodt ut! Er 2 ss moccaprotein det samme som 30 g? Jeg har ikke kokosmel, noe annet som kan brukes?

Annonse

Så kjempegodt ut! Er 2 ss moccaprotein det samme som 30 g? Jeg har ikke kokosmel, noe annet som kan brukes?

Ja, det blir nok cirka det samme. Du kan bruke hvilket som helst mel, men da får du nok ikke helt samme smak, siden kokosmelet gir litt kokossmak. Tipper det blir godt uansett, så jeg ville bare prøvd med noe annet du har :)

Hei! Mottok netopp en smaksprøve Mocca-proteinpulver fra Proteinfabrikken. Veldig artig at det kom så fort :) Det står ikke hvor mange gram det er, men det står bland med 2-3 dl melk/vann. Hvor mange gram pleies å blandes med den mengden væske?

Tenkte å lage meg noe gooodt med dette på lørdagskvelden. Noen som har noen ekle oppskrifter som proteinpulver kan brukes i? Enten bakst eller bare en deilig kald dessert :p

Spurte du kun etter en type? Jeg mottok hele 16 forskjellige idag! :eek:

spurte for ca 1 mnd siden, og da var de tomme, men ikke mottatt noe enda. Så da må jeg vel spørre igjen... og i mellomtiden har jeg kjøpt Wheytech skogsbær som smaker :sick::(

Tror aldri jeg fikk svar av de engang, så ble veldig overrasket når jeg fikk pakken idag! Får håpe de sender noe til deg også. :)

Kan man få så mange smaksprøver man vil? Betaler man ikke frakt engang?

Jeg spurte ikke etter noe spesifikt, og da vil jeg tro man får fler enn hvis man spør om f.eks 2 spesifike typer man vil ha smaksprøve på. Betalte ikke frakt, nei. Vil også anbefale deg å spørre myrevolution.no, da får du også et par. Er veldig fornøyd med både myrevolution og proteifabrikken sine. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...