elburrito Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Selger en boks (912g) 100% Whey Gold Standard fra Optimum Nutrition, med smaken Cookies and Cream. Har bare brukt to scoops av boksen, som jeg kjøpte for to dager siden. Ingenting galt med den, bare likte ikke smaken. Nypris 349, selges for 250, og da betaler jeg frakt Kan også selges billigere om du henter. Holder til i Sogn og Fjordane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikko21 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvor holder du til? Er muligens interessert, og kan kanskje hente den på Døra di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elburrito Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Hvor holder du til? Er muligens interessert, og kan kanskje hente den på Døra di Førde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikko21 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Skal til Førde neste helg skal tenke på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elburrito Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Skal til Førde neste helg skal tenke på det! Flott! Bare å si fra om du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
New Life Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Send den gjerne til meg så betaler jeg deg, for interesse ta kontakt pr.mail elburrito 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idakr Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har du fått solgt denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elburrito Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Har du fått solgt denne? Ja, har fått solgt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.