Gå til innhold

Treningsprogram til astmatiker, trenger tips!


Smoit

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har trent både utholdenhet og styrke, fordi jeg har trent for tungt, og dermed fått skader. Har også prøvd kroppsvekttrening ala L-seat og lignende, men det gjorde at jeg fikk vondt i skuldrene mine. Skulle egentlig tro at kroppen min ikke tåler belastning mtp at jeg har hatt jumpers knee, som av og til kommer litt tilbake og beinhinnebetennelse, samt skuldre som hopper ut av ledd nå og da. I tillegg så har jeg astma. Så hvis det er noen der ute som har litt peiling på sånt som kan komme med forslag til hvordan jeg kan starte, så hadde jeg blitt veldig glad! Målet mitt i det store og det hele er å bli litt sterkere, få litt mer muskler og få bedre lungekapasitet.

Håper noen kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har astma, ganske ille nå i pollensesongen..... Men jeg tar medisin forebyggende hver morgen og kveld og har med sånn anfallsmedisin på trening. Løpte 4x4 intervaller og trente styrke (RYP programmet) som "normale" folk uten astma, I guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...