Gå til innhold

NIH Fitness Deltid


BrickTop

Anbefalte innlegg

Noen her som har gått på NIH Fitness Deltid i Oslo?

Jeg vurderer å begynne der til høsten, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal legge opp "løpet". Man tar først Fitness Basis, så Treningsveilder og til slutt PT-kurset. Det er også mulighet for å ta Treningsveileder og PT samlet.

På Fitness Basis får alle som søker plass, men på Treningsveilder og PT er det begrensede plasser, og "førstemann til mølla".

Så det jeg lurer på er om det er noen som har gått NIH Fitness i fjor eller tidligere, som vet hvordan søkeprosessen er etter at man har fått plass på Fitness Basis?

Opptaket er åpent på Treningsveilder og PT nå, men jeg kan ikke søke der enda fordi jeg må ha plassen på Fitness Basis først. Den får jeg rundt 20.juni.

Vil det være vanskelig å få plass videre på Treningsveilder og PT, eller går det som regel lett når man har takket ja til plass på Fitness Basis?

Ønsker å flytte til Oslo i oktober, men synes det er vanskelig å bestemme seg i og med at det virker så usikkert hvordan løpet blir etter Fitness Basis-kurset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tar du ikke alt samlet? Ny utdanning fra og med i år. Første kdurs med oppstart i juli er fullt. Men det som starter i høsten åpner opptaket snart. Da må du søke med en gang og de første 30 som søker får plass.

Vil du bli pt er det veien å gå. Ikke noe vits å gjøre det på den gammle måten med å starte med fitness basis, med mindre du er usikker på om du vil bli pt eller gjøre noe annet.

Afpt kurs er et bra altnativ. Litt dyrere og ikke støttet av lånekassen, men sikkret plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, men har ikke forstått at det er noen kamp om plassene. Jeg tok selv basis, men gikk videre på kosthold og trening. Jeg hørte i iallfall ikke noe om at det var noe problem med plassene for TV og PT, for de som gikk videre den veien :) Send en mail og hør med de! Deltid på NIH er å anbefale ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke alt samlet? Ny utdanning fra og med i år. Første kdurs med oppstart i juli er fullt. Men det som starter i høsten åpner opptaket snart. Da må du søke med en gang og de første 30 som søker får plass.

Jeg er usikker, men har ikke forstått at det er noen kamp om plassene. Jeg tok selv basis, men gikk videre på kosthold og trening. Jeg hørte i iallfall ikke noe om at det var noe problem med plassene for TV og PT, for de som gikk videre den veien :)

Det er en del mer pågang på det nye kurset som er samlet slik WhiteCoffeeMocca sier. De sa på facebook-sidene at det var fullt allerede i midten av mai. Det har nok noe med at dette er et nytt studieopplegg, og er "enklere" enn å ta det i tre separate steg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del mer pågang på det nye kurset som er samlet slik WhiteCoffeeMocca sier. De sa på facebook-sidene at det var fullt allerede i midten av mai. Det har nok noe med at dette er et nytt studieopplegg, og er "enklere" enn å ta det i tre separate steg. :)

Det første kurset da åpnet opptaket i begynnelsen av mai. Jeg søkte samme dagen på ettermiddagen og kom inn, da det er første mann til mølla prinsippet.

Neste kurs starter i høst og opptaket åpner 1.juli. Søker du samme dg er sjansene svært store for at man kommer inn. Derfor anbefaler jeg trådstarter å sitte klar på morningen den 1.7. Og søke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første kurset da åpnet opptaket i begynnelsen av mai. Jeg søkte samme dagen på ettermiddagen og kom inn, da det er første mann til mølla prinsippet.

Neste kurs starter i høst og opptaket åpner 1.juli. Søker du samme dg er sjansene svært store for at man kommer inn. Derfor anbefaler jeg trådstarter å sitte klar på morningen den 1.7. Og søke :)

Har du gått noe liknende før eller er det helt nytt WhiteCoffeeMocca? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar du ikke alt samlet? Ny utdanning fra og med i år. Første kdurs med oppstart i juli er fullt. Men det som starter i høsten åpner opptaket snart. Da må du søke med en gang og de første 30 som søker får plass.

Vil du bli pt er det veien å gå. Ikke noe vits å gjøre det på den gammle måten med å starte med fitness basis, med mindre du er usikker på om du vil bli pt eller gjøre noe annet.

Afpt kurs er et bra altnativ. Litt dyrere og ikke støttet av lånekassen, men sikkret plass.

Takk for alle svar :)

Har tenkt på det ja, men ble som du sier fort fullt på det første kurset. Blir å søke rett etter opptaket starter den 1.juli isåfall.

Da blir det enten å takke ja til plassen på Fitness Basis 20.juni eller å satse på å få plass på PT-programmet 1.juli. Bare litt vanskelig å bestemme seg :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, men har ikke forstått at det er noen kamp om plassene. Jeg tok selv basis, men gikk videre på kosthold og trening. Jeg hørte i iallfall ikke noe om at det var noe problem med plassene for TV og PT, for de som gikk videre den veien :) Send en mail og hør med de! Deltid på NIH er å anbefale ;D

Takk for svar ;) Ringte NIH Fitness tidligere, og de mente det kunne bli fullt ganske kjapt, men virket usikre på det.

Fikk dere trene "gratis" på noe treningssenter gjennom NIH når du gikk på NIH Deltid forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;) Ringte NIH Fitness tidligere, og de mente det kunne bli fullt ganske kjapt, men virket usikre på det.

Fikk dere trene "gratis" på noe treningssenter gjennom NIH når du gikk på NIH Deltid forresten? :)

Du kan trene der oppe på NIH gratis. Men ikke på noen treningssenter i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...