Gå til innhold

Bulgarsk utfall med stang


Slofs

Anbefalte innlegg

Hei!

Bulgarsk utfall, hatøvelse nr.1... Utførerelsen av denne går forøvrig greit, men jeg føler det er vanskelig å ha noe progresjon med vekt med manualer i hendene. Dette høres kanskje kjemperart ut, men jeg føler de rett og slett blir for tunge å holde og at jeg fokuserer mer på det. Er det bedre og da eventuelt kjøre denne øvelsen med stang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Bulgarsk utfall, hatøvelse nr.1... Utførerelsen av denne går forøvrig greit, men jeg føler det er vanskelig å ha noe progresjon med vekt med manualer i hendene. Dette høres kanskje kjemperart ut, men jeg føler de rett og slett blir for tunge å holde og at jeg fokuserer mer på det. Er det bedre og da eventuelt kjøre denne øvelsen med stang?

Den går helt greit med stang, så lenge du holder balansen. Pass bare på at ryggen er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...