Big Kettle Skrevet 11. juni 2013 Skrevet 11. juni 2013 "Håvard Vika skrev: Nei, men jeg synes å huske at TG1 har det. Stemmer. Har kjøpt Kindle-versjonen, og har den på iPad + Android-telefon. Funker fint, det. Hvis jeg hadde tålmodighet hadde jeg dog kjøpt papirutgaven. Mye bedre å bla frem og tilbake i, understreke, notere, osv. Siter
LenaMarie Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Skrevet 20. juni 2013 Det er ikke mulig å få gjort facepulls på treningsstudioet mitt, noe jeg kan erstatte det med Oddis ? Siter
Oddis Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 "LenaMarie skrev: Det er ikke mulig å få gjort facepulls på treningsstudioet mitt, noe jeg kan erstatte det med Oddis ? Dere har hverken slynge eller kabeltrekk med tau? Du kan også ta den med strikk. Siter
LenaMarie Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Skrevet 20. juni 2013 "Oddis skrev: Dere har hverken slynge eller kabeltrekk med tau? Du kan også ta den med strikk. Jo, vi har slynge, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre den i slynge..? Vi har kabeltrekk, men det går ikke an å justere det til ansiktshøyde. Og vi har ikke strikk, nei. Siter
Oddis Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 20. juni 2013 "LenaMarie skrev: Jo, vi har slynge, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre den i slynge..? Vi har kabeltrekk, men det går ikke an å justere det til ansiktshøyde. Og vi har ikke strikk, nei. Du kan ta det sittende i kabeltrekk. Slik gjøres det i slynge: LenaMarie 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.