Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Håvard Vika skrev:
Nei, men jeg synes å huske at TG1 har det.

Stemmer. Har kjøpt Kindle-versjonen, og har den på iPad + Android-telefon.

Funker fint, det.

Hvis jeg hadde tålmodighet hadde jeg dog kjøpt papirutgaven. Mye bedre å bla frem og tilbake i, understreke, notere, osv.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet
  "LenaMarie skrev:
Det er ikke mulig å få gjort facepulls på treningsstudioet mitt, noe jeg kan erstatte det med Oddis ?

Dere har hverken slynge eller kabeltrekk med tau? Du kan også ta den med strikk.

Skrevet
  "Oddis skrev:
Dere har hverken slynge eller kabeltrekk med tau? Du kan også ta den med strikk.

Jo, vi har slynge, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre den i slynge..? :p

Vi har kabeltrekk, men det går ikke an å justere det til ansiktshøyde. Og vi har ikke strikk, nei.

Skrevet
  "LenaMarie skrev:
Jo, vi har slynge, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre den i slynge..? :p

Vi har kabeltrekk, men det går ikke an å justere det til ansiktshøyde. Og vi har ikke strikk, nei.

Du kan ta det sittende i kabeltrekk.

Slik gjøres det i slynge:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...