Gå til innhold

Smerter i albue


Helmsley

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med smerter i høyre albue(jeg er høyrehendt), dette har blitt gradvis verre over tid. Jeg kjenner smertene nå nesten til en vær tid. Ting som provoserer skaden er for eks vis jeg strekker ut armen og knyter neve. Dette har blitt verre til tross for at jeg har prøvd å ta hensyn. Noen som veit hva dette er og hva jeg kan gjøre med det? Det blir ikke bedre av seg selv iallefall, tvertimot blir det bare verre og verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som man kan sjekke selv er om det er muskulært (får i allefall sjekka de man kommer til), eller om det er noe annet grums i leddet. Trykk og press rundt, søk gjerne "albow anatomy" på googlebilder for er mye som er festa rundt der.

Spesielt dips, benkpress o.l får albuen virkelig kjørt seg og betennelse i muskelfester er ikke uvanlig, iallefall ikke sur musklatur. Hvis det av hvile og massasje ikke går over villa jeg tatt en tur te naprapat eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...