Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå

Anbefalte innlegg

Har du fått noen til å se på teknikken din ?

Om du føler at teknikken din svikter på 60 kg, så kan det jo være en ide å fokusere på teknikk.

Med bra teknikk kommer du ganske langt :)

Jeg ville ikke fokusert no særlig på vekt dersom det ikke er sånn at du fyker oppover men heller holder deg stabil. Vekten kan bety så mangt, alt fra at du holder på en del vann, er stresset eller at musklene dine rett og slett vokser ( selv om det kanskje ikke synes så godt som du vil enda )

Så lenge du trener jevnt og trutt og spiser godt, så tror jeg du har mye hente på teknikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått noen til å se på teknikken din ?

Om du føler at teknikken din svikter på 60 kg, så kan det jo være en ide å fokusere på teknikk.

Med bra teknikk kommer du ganske langt :)

Jeg ville ikke fokusert no særlig på vekt dersom det ikke er sånn at du fyker oppover men heller holder deg stabil. Vekten kan bety så mangt, alt fra at du holder på en del vann, er stresset eller at musklene dine rett og slett vokser ( selv om det kanskje ikke synes så godt som du vil enda )

Så lenge du trener jevnt og trutt og spiser godt, så tror jeg du har mye hente på teknikk :)

Jeg skal filme teknikken min nå, og få vurdert den både med lette og tunge vekter.

så går jeg ned litt i antakk kilo på vektene og bygger meg oppover igjen, da håper jeg på å passere 60 kg :D

Tusen takk for svar! Det er fint å få nye tips og evt bekreftet ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk !! :)

Jeg var vel ca 63 kg på det bildet da.....og jeg mener jo ikke at jeg er tjukk altså, det ville vært litt drøyt å påstå. Jeg vil bare ha inn den siste "finishen" hvis du skjønner? Bort med fett og bare ha stramme fine muskler igjen......men det er mulig jeg ber om for mye etter to barn og godt opp i 30-åra ;)

Jeg har ikke loggbok, og har aldri diskutert trening på forum før, men det hadde jo vært gøy, og spesielt hvis noen følger med :)

Jeg regner med at du har logg da, så da kikker jeg innom der etterpå :)

Har du trent lenge?

Du ser flott ut!

Men jeg skjønner hva du sier...jeg er der selv. Ligget på en helt fin vekt hele tiden, men ønsket om å bli mer markert har jo vært der.

Man kan få til alt man bestemmer seg for - uavhengig av alder og om man har fått barn eller ei! Mener nå jeg....og jeg må tro på og leve etter det selv ettersom jeg har to barn selv og er nærmere 40 enn 30 ;)

Jeg stagnerte på programmet jeg kjørte (og begynte å kjede meg), byttet til to-splitt, og føler nå at jeg får mye mer ut av treningen igjen. Trengte dessuten mer fokus på rumpa. Den heises ikke like raskt opp nå som da man var 18 :p

Prøver å ikke veie meg så ofte, men bruker målebånd istedet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser flott ut!

Men jeg skjønner hva du sier...jeg er der selv. Ligget på en helt fin vekt hele tiden, men ønsket om å bli mer markert har jo vært der.

Man kan få til alt man bestemmer seg for - uavhengig av alder og om man har fått barn eller ei! Mener nå jeg....og jeg må tro på og leve etter det selv ettersom jeg har to barn selv og er nærmere 40 enn 30 ;)

Jeg stagnerte på programmet jeg kjørte (og begynte å kjede meg), byttet til to-splitt, og føler nå at jeg får mye mer ut av treningen igjen. Trengte dessuten mer fokus på rumpa. Den heises ikke like raskt opp nå som da man var 18 :p

Prøver å ikke veie meg så ofte, men bruker målebånd istedet (y)

Hehe Enig med det ang rumpa ja! :) Har litt ekstra fokus på den jeg også, og det har gitt resultater (y)

Jeg har begynt på nytt program i dag.....et 5x5 program som jeg tror blir bra.

Så må jeg nok kutte litt ned på brødskivene.......

Jeg er litt usikker på om jeg må spise mer eller mindre... det er jo ikke bra å spise så lite at kroppen tviholder på det den har heller, vanskelig når man vil bygge OG gå litt ned.

Jeg sykler endel om dagen da, når vi bare har 1 bil sykler jeg fra jobb(ca 2mil) Det er helt supert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Enig med det ang rumpa ja! :) Har litt ekstra fokus på den jeg også, og det har gitt resultater (y)

Jeg har begynt på nytt program i dag.....et 5x5 program som jeg tror blir bra.

Så må jeg nok kutte litt ned på brødskivene.......

Jeg er litt usikker på om jeg må spise mer eller mindre... det er jo ikke bra å spise så lite at kroppen tviholder på det den har heller, vanskelig når man vil bygge OG gå litt ned.

Jeg sykler endel om dagen da, når vi bare har 1 bil sykler jeg fra jobb(ca 2mil) Det er helt supert!! :)

Been there.... å spise for lite, altså. Funker dårlig, ja.

Er riktignok på litt kutting nå, men etter ha ligget høyere en periode, og driver vel igrunn med såkalt carb cycling. Har høy- og lavdager, med lite karbo på hviledagene (lavdagene), mer på treningsdager. Ser ut til å funke greit :)

Men er vel oftest greiest å bygge først, for å så å kutte :)

Jeg prøver meg fortsatt frem, da. Merker det fort på treningen når jeg ligger for lavt....:cautious:

Problemet mitt er at jeg kan få til å se bra fit ut på overkroppen, mens fettet rundt rumpe/hofter/lår ikke gjerne vil slippe.

Men så er jeg jo kvinne, da, og jeg er igrunn fornøyd med en slik fordeling: Smal midje, rundere hofter. Det er slett ikke det verste! Men jeg vil jo se trent ut, og jeg har tro på at jeg kan stramme opp beina og løfte rumpa litt! Oh yes! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Been there.... å spise for lite, altså. Funker dårlig, ja.

Er riktignok på litt kutting nå, men etter ha ligget høyere en periode, og driver vel igrunn med såkalt carb cycling. Har høy- og lavdager, med lite karbo på hviledagene (lavdagene), mer på treningsdager. Ser ut til å funke greit :)

Men er vel oftest greiest å bygge først, for å så å kutte :)

Jeg prøver meg fortsatt frem, da. Merker det fort på treningen når jeg ligger for lavt....:cautious:

Problemet mitt er at jeg kan få til å se bra fit ut på overkroppen, mens fettet rundt rumpe/hofter/lår ikke gjerne vil slippe.

Men så er jeg jo kvinne, da, og jeg er igrunn fornøyd med en slik fordeling: Smal midje, rundere hofter. Det er slett ikke det verste! Men jeg vil jo se trent ut, og jeg har tro på at jeg kan stramme opp beina og løfte rumpa litt! Oh yes! ;)

Jeg har faktisk klart å bygge på rumpe og lår, intens trening med tip-thrust, glute bridge, sumo markløft og knebøy funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk klart å bygge på rumpe og lår, intens trening med tip-thrust, glute bridge, sumo markløft og knebøy funker :)

Har ikke prøvd sumo markløft ennå...har beindag i morgen, så kanskje.... ;)

Beindager (+ rumpe) er faktisk favoritt (litt mot normalt her inne, hehe). Det "morsomme" er at jeg har gått fra ingen rumpe til "for mye" :p Meaning: større, men litt for myk...

Jeg var rumpeløs og tynn strek i mange år, så jeg er jo veldig glad for endeleig å faktisk HA en rumpe....men jeg vil altså ha den litt mer.... tja... for å sitere Patsy i serien Absolutely Fabulous da hun beskrev fyren hun datet: buns so tight he was bouncing off the walls :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...