Gå til innhold

Romtemperert CC


Angeliqa

Anbefalte innlegg

Yo folkz

Jeg kjøpte CC til morgenen for å ha den til lunsj. Nå sitter jeg på toget, uten skje... gahhh

Går det greit å ha den i kjøleskapet og heller spise den i morgen? Eller blir det ugunstig mtp evt dannelse av bakterier?

Litt surt å kaste en mofo overpriset hytteost

Forresten, hva er væsken som kommer etter at boksen er åpnet? Fjerner man litt carbs ved å helle det ut? Liker å innbile meg det.. tehe lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yo folkz

Jeg kjøpte CC til morgenen for å ha den til lunsj. Nå sitter jeg på toget, uten skje... gahhh

Går det greit å ha den i kjøleskapet og heller spise den i morgen? Eller blir det ugunstig mtp evt dannelse av bakterier?

Litt surt å kaste en mofo overpriset hytteost

Forresten, hva er væsken som kommer etter at boksen er åpnet? Fjerner man litt carbs ved å helle det ut? Liker å innbile meg det.. tehe lol

er vell bare at den delere seg..er jo ikke akkurat mye karbs i en cc fra før av, men joda, du sparer jo karbs om du bare spiser halve og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste "rompeoperert" .. kan ha blitt påvirket av bildet på avataren :whistle:

Haha.. og jeg så ikke før nå at jeg skrev feil.

fat skinny going fit: What? Det var ikke det jeg spurte om(?) Jeg spiser en hel (stor) boks hver dag omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo folkz

Jeg kjøpte CC til morgenen for å ha den til lunsj. Nå sitter jeg på toget, uten skje... gahhh

Går det greit å ha den i kjøleskapet og heller spise den i morgen? Eller blir det ugunstig mtp evt dannelse av bakterier?

Litt surt å kaste en mofo overpriset hytteost

Forresten, hva er væsken som kommer etter at boksen er åpnet? Fjerner man litt carbs ved å helle det ut? Liker å innbile meg det.. tehe lol

CC tåler endel temperatursvingning, det er ikke som vanlig melk. Så sett den i kjøleskapet så skal jeg vedde på at den er akkurat like god i morgen.

Tror vannet som skiller seg ut ikke bare inneholder karbs, men en blanding av både det og protein. Har uansett veldig lite å si om du heller av en ss med væske. men om det hjelper, så gjerne innbild deg at det er rene karbs du heller av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det skal gaa bra! Var paa biltur for litt siden hvor jeg merket etter jeg var ute av butikken at cc jeg hadde kjoept var ute paa dato og romtemperert. Jeg var saa sulten at jeg fikk ned halve boksen, men det smakte jaevlig etterhvert. Though saa ble jeg ikke daarlig av det saa gaar nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...