Gå til innhold

Streptokokker og trening


trenings123

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg ikke trent på snart to uker. Jeg har hatt streptokokker, og går nå på antibiotika. Jeg var værst forrige uke tirs-tors, torsdag begynte jeg på antibioktika. Det skal jeg gå på i 10 dager. Når kan jeg begynne å trene igjen? Jeg tror jeg er i form til det, men er det dumt å trene hardt når man går på antibiotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel tenke på hvilken form du er i. Jeg trente da jeg gikk på antibiotika grunnet ørebetennelse. Tror ikke trening vil svekke effekten av antibiotikaen. Er det ikke slik at så lenge en ikke har feber så er det lovlig å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde streptokokker var det ikke snakk om å trene, jeg var jo så dårlig at jeg knapt kom meg opp fra sofaen for å gjøre det aller mest nødvendige. Men da sykdommen var over og jeg bare gikk på antibiotikaen så jeg ingen grunn til ikke å trene. Var litt ikke de beste øktene mede gang, men det kom seg fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...