Gå til innhold

Hvilke sko?


tinii

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste, så det havnet her.

Jeg er på leting etter et par gode all-round sko, dvs. at jeg kan bruke de til styrketrening, på mølla innimellom og til eventuelle sal-timer.

Jeg ble anbefalt Nike Lunarswift + 4, noen andre som har noen meninger angående disse skoene?

Link: Nike Wmns Nike Lunarswift+ 4 Løpesko Pronasjonssko online | Sportamore.no – Mote på nett

Eventuelt tips til noen andre sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst, det er vanskelig å finne noen sko som er egnet til både løping og styrketrening. P.g.a. at gode sko til styrketrening helst skal ha en hard og stabil såle, mens det motsatte gjelder for joggesko.

Når det er sagt, kan jeg anbefale Adidas Superstar II til styrketrening, som jeg kjøpte på anbefaling fra Stronglifts-wikien. De sitter godt, er veldig stødige, sklir nesten aldri mot underlaget, men er kanskje en tanke løse rundt hælen.Skoene er egentlig basketballsko, så de der nok velegnet til mye annet innendørs også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker noen som ligner litt på de i førsteinnlegget, men flatere såle (om det made any sense). Syns de fungerer greit - merker ikke så stor forskjell med de på og uten, men pleier å ta de av i knebøy, markløft og bulgarsk utfall da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...