Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter i sofaen og hører på elva som bilder og braker mens den drar med seg svære steiner nedover. Vannet flommer over overalt, veiene blir stengt, og hus blir tatt av ras.

Fryktelig greier...

Og så strammer jeg en lårmuskel, sånn helt tilfeldig, og låret blir steinhardt! Spretter opp av sofaen, tar av meg klærne (oh yes) og flexer foran speilet.

Rund rumpe, harde lår, mindre celluliter.

YES! Kvelden ble med ett lysere, og jeg gleeeeeder meg til en tidlig treningsøkt i morgen! :)

Hehe.. Og slike ting er det jeg kan finne på å gjøre. Hva gjør dagen deres bedre, om alt ser grått ut, og været i hvert fall ikke innbyr til en bedre-humøret-tur? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21396-aaaaahh-de-sm%C3%A5-tingene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en tatovering som sier "even the smallest star lightens up the dark" eller noe sånt (mulig jeg skrev det grammatisk feil her, men tatoveringen skal være rett :p) som minner meg på at man trenger ikke vinne i lotto for å ha det bra - det kan være så lite som at man hadde en snusboks til overs eller en biceps som har vokst 0,1 cm. Hehe. :D

Har en tatovering som sier "even the smallest star lightens up the dark" eller noe sånt (mulig jeg skrev det grammatisk feil her, men tatoveringen skal være rett :p) som minner meg på at man trenger ikke vinne i lotto for å ha det bra - det kan være så lite som at man hadde en snusboks til overs eller en biceps som har vokst 0,1 cm. Hehe. :D

Er som regel ikke de store tingene som skal til for at ting blir bedre, det er bare å huske på det i en travel og stressende hverdag, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...