Kim pinglegutten Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er det best å ha sirkeltrening under styrkeøvelsene, eller er det best å gjøre ferdig alle settene på den ene øvelsen før man går til neste??? Og hvor lang pause bør man ha mellom de forskjellige styrkeøvelsene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Spørs hva du er ute etter. Styrke og muskelvekst anbefaler jeg å kjøre ferdig det settet du holder på med. Det tar kroppen 4-5min å fylle opp glykogenlagrene helt..Så 4-5min hvis du holder på med tung styrke. 2-3min høyrep burde være nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim pinglegutten Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Spørs hva du er ute etter. Styrke og muskelvekst anbefaler jeg å kjøre ferdig det settet du holder på med. Det tar kroppen 4-5min å fylle opp glykogenlagrene helt..Så 4-5min hvis du holder på med tung styrke. 2-3min høyrep burde være nok. Tusen takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.