Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Morn. Jeg startet å trene styrke i februar i år, og etter litt tullball startet jeg med 5x5 autoregulerings-opplegget fra fitnessbloggen, men nå tenker jeg å gå over til starting strength fra og med neste uke. Jeg spiller fotballkamper på torsdager, og lurer litt på hvordan det vil påvirke programmet. Kan godt være tung i beina til trening, men må være lett og fin til kamp, og lurer derfor på om det er helt krise å kutte ut onsdagbøyen? Og i så fall, vil progresjonen i programmet hindres med en god del løping i beina?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21280-starting-strength-og-fotball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av de jeg trener med spiller fotball og kom seg opp på 155x3x5 i bøy med SS. Fremgansmåten hannes var å heller trene veldig lett hvis han skulle eller hadde spillt kamp. Mesteparten av fremgangen skjedde da når det ikke var fotballsesong. Rådet til selters om å kjøre Advanced Novice er bra med andre ord.

Men for å høre om SS er rett for deg:

Høyde? Vekt? Bøy? Mark? Mål? Vilje til å spise mye?

Progresjonen vil ikke hindres veldig mye av fotballtreningene hvis du er helt vandt til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...