wucs Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hei, I år har jeg vært skikkelig ivrig og kjøpt meg rulleskøyter. Kjempe kult, men har et lite problem - siste gang jeg sto på skøyter var ca. 15 år siden. Kunne tenke meg å trene litt hardere for å bli bedre på dette. Hadde min første tur tidligere i dag - klarte ikke uten å falle et par ganger. Spørsmålet mitt er følgende: kjenner noen av dere til noen treningsmuligheter i Oslo? Anbefale noen som har tid/lyst og er flink nok til å ta muligens noen PT timer (trenger ikke å være frivillig arbeid)? Har prøvd å google litt om treningsmuligheter, men har ikke blitt mye klokere. Finner masse skikurs for nybegynnere osv., men ikke så mye for de som skal lære seg å gå på rulleskøyter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel1981 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Om du bare vil bli bedre til å gå på dem, er vel det letteste å gjøre akkurat det - gå masse turer, gjerne lange, og bruke dem mest mulig. Om du tenker på triks og sånne ting, kan du prøve å ta kontakt med skateklubber. Mulig de har folk som også kjører på rulleskøyter, og de vet hvertfall om hvor du har ramper og lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.