Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

I år har jeg vært skikkelig ivrig og kjøpt meg rulleskøyter. Kjempe kult, men har et lite problem - siste gang jeg sto på skøyter var ca. 15 år siden. Kunne tenke meg å trene litt hardere for å bli bedre på dette. Hadde min første tur tidligere i dag - klarte ikke uten å falle et par ganger. Spørsmålet mitt er følgende: kjenner noen av dere til noen treningsmuligheter i Oslo? Anbefale noen som har tid/lyst og er flink nok til å ta muligens noen PT timer (trenger ikke å være frivillig arbeid)? Har prøvd å google litt om treningsmuligheter, men har ikke blitt mye klokere. Finner masse skikurs for nybegynnere osv., men ikke så mye for de som skal lære seg å gå på rulleskøyter.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21278-med-rullesk%C3%B8yter-i-oslo/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Om du bare vil bli bedre til å gå på dem, er vel det letteste å gjøre akkurat det - gå masse turer, gjerne lange, og bruke dem mest mulig. Om du tenker på triks og sånne ting, kan du prøve å ta kontakt med skateklubber. Mulig de har folk som også kjører på rulleskøyter, og de vet hvertfall om hvor du har ramper og lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...