Gå til innhold

Fra neste år blir det 18-årsgrense i solarier


Anbefalte innlegg

Problemet er vel kanskje at de under 18 som liker å ta sol, pleier å sole seg ofte og lenge?

Joda, ser den, men det er nok like mange over 18 som går i den fellen. Jeg syns ikke det bør settes en slik aldersgrense på bakgrunn av at noen er idioter (for å sette det på spissen). Fram til de er 18 vil uansett foreldrene ha ansvaret, og da burde man heller sikte på opplysning fremfor forbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, ser den, men det er nok like mange over 18 som går i den fellen. Jeg syns ikke det bør settes en slik aldersgrense på bakgrunn av at noen er idioter (for å sette det på spissen). Fram til de er 18 vil uansett foreldrene ha ansvaret, og da burde man heller sikte på opplysning fremfor forbud.

Det er sant. Hvor er foreldrene i mange sammenhenger, *sikte til rosabloggerne*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange som er LANGT over 18 år som tar sol mye lengre enn de skal.. Det værste tilfellet jeg har vært borti var en person som sa: Vi stikker å tar sol da, først en halvtime på ryggen, så en halvtime på magen, jeg har gjort det før, funker kjempefint! Å den personen er godt over 20 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...