Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Ida Kristin skrev:
Problemet er vel kanskje at de under 18 som liker å ta sol, pleier å sole seg ofte og lenge?

Joda, ser den, men det er nok like mange over 18 som går i den fellen. Jeg syns ikke det bør settes en slik aldersgrense på bakgrunn av at noen er idioter (for å sette det på spissen). Fram til de er 18 vil uansett foreldrene ha ansvaret, og da burde man heller sikte på opplysning fremfor forbud.

Skrevet
  "Vegard Lysne skrev:
Joda, ser den, men det er nok like mange over 18 som går i den fellen. Jeg syns ikke det bør settes en slik aldersgrense på bakgrunn av at noen er idioter (for å sette det på spissen). Fram til de er 18 vil uansett foreldrene ha ansvaret, og da burde man heller sikte på opplysning fremfor forbud.

Det er sant. Hvor er foreldrene i mange sammenhenger, *sikte til rosabloggerne*?

Skrevet

Kjenner mange som er LANGT over 18 år som tar sol mye lengre enn de skal.. Det værste tilfellet jeg har vært borti var en person som sa: Vi stikker å tar sol da, først en halvtime på ryggen, så en halvtime på magen, jeg har gjort det før, funker kjempefint! Å den personen er godt over 20 år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...