Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Etter en 7 års periode uten noe særlig trening så var tiden inne igjen for å bli mer aktiv igjen.

Begynte i påsken og fikk et fullbody program jeg skal følge i 6-8 uker. Nå sliter jeg med hofteleddsbøyer under/etter knebøy. Kan dette være noe som går over etterhvert? At det bare er en påkjenning fordi det er så lenge siden jeg har trenet?

Sliter også med kneet etter utførrelse av utfall. Det gjør vondt i høyre kneet når jeg legger benet over det andre. Kiropraktor sier det har vært en overbelastning og at det vil gå over. Det har blitt noe bedre men er fortsatt ubehagelig. Kjenner ingenting ved knebøy.

Venstre skulder får også en påkjenning under militærpress, og det er ubehagelig i andre og tredje sett.

Er det andre øvelser som er mer skånsom for skulder?

Takk!

Fortsetter under...

Hei. Etter en 7 års periode uten noe særlig trening så var tiden inne igjen for å bli mer aktiv igjen.

Begynte i påsken og fikk et fullbody program jeg skal følge i 6-8 uker. Nå sliter jeg med hofteleddsbøyer under/etter knebøy. Kan dette være noe som går over etterhvert? At det bare er en påkjenning fordi det er så lenge siden jeg har trenet?

Jeg hadde også vondt i hofteleddsbøyer, men etter at jeg startet med denne før hver økt så har jeg ikke plager lenger. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...