Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber meg gjennom nybegynnere programmet i styrkesalen med mål om å stramme opp både her og der. Det anbefales ofte å gå mye fremfor jogge når man skal bygge muskler, men hva med sykling? Sykler fort til og fra jobb 3 ganger i uka, 2,4 mil pr gang?

Noen tanker om dette anyone!?

Fortsetter under...

Skrevet

Sykling er konge ja!!! Hadde jeg ikke hatt barnehagebarn og enkelte logistikkutfordringer hadde jeg solgt bilen. Tracker turene mine med Nike+ running, men finnes kanskje egne sykkel apps?

Skrevet

Har selv en Polar RCX5 pulsklokke, med GPS-sensor, funker fjell til sykling! Distanse, gjennomsnittsfart, toppfart, puls etc. etc.... Kan eventuelt kjøpe sykkeltilbehør (tråkkfrekvens osv.) også om sykling er your thing - for min del er det bare for artigheten! Det koster jo litt, men liker det bedre enn tracking med nike+ eller iPhoneapps liksom.

Sykling er som sagt utelukkende positivt så hiv deg opp på setet :-D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...