Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har prøvd å tegne den i paint så godt som muig...det er en rotasjonøvelse som tar på magen. Man vrir overkroppen til siden, slik at vektskivene gir motstand. slipper den så tilbake i grunnposisjon.

Utgangsposisjonen ligner på den i pallof press. Under hele bevegelsen holdes hendene i ro og inntil magen. det er KUN overkroppen som roterer.

Noen som vet hvilken øvelse jeg er ute etter? Har googlet og googlet men enda ikke funnet ut hva den heter :)

Takker for alle inspill!

post-7421-14440937808557_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20465-hva-heter-denne-%C3%B8velsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

woodchoppers?

Hmmm...ja det minner om dette

men mye mindre armbevegelser da armene holdes inn til brystet under hele bevegelsen og det er kun overkroppen som sørger for rotasjonen..

Er godt mulig det ikke er en øvelse en gang..det var bare noe jeg testet ut på gymmet i dag, også kjente jeg at jeg fikk veldig god kontakt i magemusklene :)

Hmmm...ja det minner om dette men mye mindre armbevegelser da armene holdes inn til brystet under hele bevegelsen og det er kun overkroppen som sørger for rotasjonen..

Er godt mulig det ikke er en øvelse en gang..det var bare noe jeg testet ut på gymmet i dag, også kjente jeg at jeg fikk veldig god kontakt i magemusklene :)

For meg høres det ut som en enklere versjon av woodchopper, der du har armene inntil kroppen. På samme måte som pallofpress blir enklere når armene ikke er strake.

Om din måte det er en øvelse vet jeg ikke, men en øvelse ekspert er jeg heller ikke.

For meg høres det ut som en enklere versjon av woodchopper, der du har armene inntil kroppen. På samme måte som pallofpress blir enklere når armene ikke er strake.

Om din måte det er en øvelse vet jeg ikke, men en øvelse ekspert er jeg heller ikke.

Woodchoppers ser uansett ut som en god mage/kjærne øvelsen :)

Takk for svar :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...