Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.side2.no/underholdning/article3614872.ecepost-22881-14440937676644_thumb.jpgDenne undertøyskolleksjonen vekker oppmerksomhet. Se videoklipp!

(SIDE2): Undertøysmerke satser på g-streng og BH for menn.

Kan brukes av alle menn

Motemerket «The HommeMystere» hevder de leverer undertøy av høy kvalitet til menn og her er det ikke bare snakk om vanlige boxershorts.

Med ulike trusevarianter med sløyfer og BHer med feminine mønstre mener det australske merket at deres kolleksjon vil gjøre det enklere for menn å få tak i behagelig undertøy av høy kvalitet.

«Vi bryr oss ikke om du er homofil, hetero, vegetarianer, rebulikaner, eller hvordan du måtte være som person. Alt vi gjør er å designe og produsere attraktivt og luksuriøst undertøy for menn», står det på hjemmesiden til firmaet.

menn5_120577716x9.jpg&width=450Ifølge nettsiden til «The HommeMystere» er det denne rosa trusevarianten som ligger på førsteplass på deres bestselgerliste.

Mannlige modeller viste frem kolleksjonen

Motemerket er ikke nytt, men har den siste tiden fått stor publisitet takket være et videoklipp fra et moteshow på International Fashion Show i Las Vegas som fant sted tidligere denne måneden, skriver Daily Mail.

Her ser man en rekke menn vise frem blant annet matchende BH- og trusesett og tettsittende pysjamaser med polkadott-mønster.

Det er også mulig å se mer av kolleksjonen på hjemmesiden til undertøysmerket der de blant annet ønsker å friste deg med plagg med BH-stropper som ikke faller av skulderen og mannetruser som virkelig holder tingene på plass.

Plaggene bærer navn som «Jungle Fever», «Moulin Rouge» og «Forget-me-not», og antrekkene skal ifølge firmaet være svært så behagelige å ha på seg.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20435-sexy-undert%C3%B8y-for-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå skal ikke jeg skryte på meg så mye livserfaring med utovertiss, men det første jeg tenkte på var at der ser utrolig ubehagelig ut. Det ser egentlig bare ut som mannekropper presset inn i for dameundertøy, uten noe hensyn til at det er litt mer å pakke inn hos gutta.

Oh well, smaken er som baken og de som trives i slikt må nå få lov til å sprade så mye rundt de bare vil. Jeg for min del må nok innrømme at jeg foretrekker en litt mer maskulin variant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...