Gå til innhold

Vektoppgang og matplaner


JonMK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel mange tråder om vektoppgang her, hva spesifikt er det du etterlyser? Vektoppgang (for normale, friske mennesker) er heller ikke nevneverdig vanskelig. Spis litt mer av alle dagens måltider, og ta et par store kjøkkenglass H-melk til lunch og middag, og BAM. Du går opp i vekt. Går du ikke raskt nok opp i vekt, eller stagnerer du, må du øke mengden ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange tråder om vektoppgang her, hva spesifikt er det du etterlyser? Vektoppgang (for normale, friske mennesker) er heller ikke nevneverdig vanskelig. Spis litt mer av alle dagens måltider, og ta et par store kjøkkenglass H-melk til lunch og middag, og BAM. Du går opp i vekt. Går du ikke raskt nok opp i vekt, eller stagnerer du, må du øke mengden ytterligere.

Jada, det vet jeg - har full kontroll på min egen oppgang - men i og med at det finnes et underforum som heter "VEKTNEDGANG OG MATPLANER", så er mitt interesseområde det stikk motsatte - VEKTOPPGANG. Jeg skimmer ofte forumet for oppgangsposter, elsker å se hva andre spiser - om/hvordan det funker det på dem, kan det funke for meg(?), etc... Er vel nesten like mange som forsøker gå opp i vekt som ned i vekt vil jeg tro - hvor skal disse poste for å poste riktig sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da gjerne ute etter et underforum som går på vektoppgang for friske mennesker. Jeg tror ikke det er mange som er tjent med at forumbrukere tar på seg legefrakk og skal hjelpe syke mennesker (spiseforstyrrelser), det finnes institusjoner og spesialister for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...