Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dette nok mat å spise for å gå «riktig» opp i vekt? Trener styrke 5 dager i uken (man, tirs, tors, fre og lørdag). 1.93m og 23 år.

Vanlige dager mandag til lørdag, ser slik ut:

50g havregryn blandet ut med 2dl lett melk, proteinshake (Whey-80 blandet ut med 2,5 dl lett melk).

4egg, 100g egghvite, 25g røkt laks.

Creatine complete extreme før trening

70g proteinpulver (Whey-80) blandet ut med 3dl hel melk og banan etter trening.

Middag alt i fra, 300-400g poteter/150g ris, 200-250g karbonadedeig, 200g Kylling/fisk/biff/kjøttkaker, masse grønnsaker (brokkoli, rosenkål, spinat) noen ganger saus, speltlomper. Div middager aldri noe likt som regel i uka.

3 riskaker med peanøttsmør (Økologisk), 110g makrell i tomat og skyr eller middagsrester.

100g havregryn blandet med 3dl lett melk og 30g kaseinpulver.

På søndager går det som regel i det samme unntatt middag som regel blir en pizza og kanskje noe smågodt (sjeldent),

Hvor mange kcal er dette her?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20237-trenger-hjelp-med-%C3%A5-regne-ut-kcal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Online kostdagbok - Prøv gratis! Oppskrifter - Treningsdagbok - Egne matvarer - Viser næringsinnhold for alle næringsstoffer

Iom at du har så nøyaktige mål på alt regner jeg med at du har fått satt opp et kosthold av noen eller funnet på nettet - eller tar jeg feil?

Alt du trenger står som oftest på pakken.

Kan virkelig ikke tenke meg at noen gidder å regne ut dette for deg, når du har all infoen.

Det er jeg klar over, men tenkte før jeg evt gjorde det så vet jeg at folk her inne er veldig dyktige innenfor kosthold og kan grovt regne ut dette her. Ofte når jeg regner ut blir det ofte feil, derfor søker jeg litt kompetanse innenfor feltet.

Online kostdagbok - Prøv gratis! Oppskrifter - Treningsdagbok - Egne matvarer - Viser næringsinnhold for alle næringsstoffer

Iom at du har så nøyaktige mål på alt regner jeg med at du har fått satt opp et kosthold av noen eller funnet på nettet - eller tar jeg feil?

Dette kostholdet har jeg satt opp selv. Ikke blitt satt opp av noen eller funnet på nett. Etter å ha veid maten i starten har det nå blitt øyemål ettersom jeg vet ca hvor mye det er. Skal sjekke ut kostdagboken, takk for rådet :)

Før du gjorde jobben selv så tenkte du å spørre om noen kunne gjøre den for deg? :D

Det er ikke værre enn å taste det samme du har skrevet i posten over, inn på diett.no så får du både et svar og du lærer - er du fortsatt i tvil er det bare å ta print screen av det du har funnet ut slik at noen evt kan kontrollsjekke

Annonse

Før du gjorde jobben selv så tenkte du å spørre om noen kunne gjøre den for deg? :D

Det er ikke værre enn å taste det samme du har skrevet i posten over, inn på diett.no så får du både et svar og du lærer - er du fortsatt i tvil er det bare å ta print screen av det du har funnet ut slik at noen evt kan kontrollsjekke

Kan vel se sånn ut, men ville vel egentlig bare ha en grov utregning +/-, var ikke hensikt at folk skulle sette seg ned og ta fram matvarene og regne det ut for meg!

Ja det stemmer. Nå skal det bli lærdom, skal taste inn matvarene nå og se hva resultatet blir :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...