Mathiasfjellheim Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Hei! Driver å trener mot Athletic fitness, tenkte å debutere 2014 /vår/høst. Er for tiden inne i forsvaret, (vakt & sikring) så har gode muligheter til å trene hver dag. Så jeg trenger å booste opp styrken og eksplosiviteten! etter litt lesing på forumet, ser jeg at dietmar blir godt likt her inne! Hvordan er kan jeg putte inn noen olympiske løft inn i programmet? Og er det noe styrkeløft miljø i tromsø, er hjemme i 18-20 daga hver tredje uke. Takker på forhånd for svar og tilbakemeldinger:) Siter
nano Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Vi er nå seks stykker fra TSI styrkeløft med lisens hvor tre av oss skal delta i NM nå i juni. Vi har fellestreninger hver torsdag på Kraft som det bare er å hive seg med på. Er desverre ingen klubber i byen innenfor olympisk vektløfting, riktignok. Siter
wingeer Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 For mer styrke/eksplosivitet trenger du egentlig bare å lære deg pressvendinger. Muligens overstøt også. Litt rotete å skulle blande både styrkeløft og olympisk vektløfting. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.