Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Snekret sammen et program med fokus på baseøvelser for noen minutter siden. Føler selv jeg har lagt til rette for restitusjon da jeg trener ben/press, for så å kjøre rygg annenhver dag. Øvelsene er lagt opp slik at jeg rekker buss/tog. Hva tenker dere? Setter pris på alle innspill :)

Mandag

Knebøy 5x5

Good Morning 5x5

Leg extensions 3x8

Benkpress 30 reps/5x5

Smalbenk 3x6

Tirsdag

Markløft 5x3

Roing 3x8

Militærpress 5x5

Onsdag

Knebøy 5x5

Frontbøy 3x8

Leg extensions 3x8

Smalbenk 5x5

Tate press 3x8

Torsdag

Markløft/ 6x2 (eksplosivt)

Vendinger Rep range 1-3

Stangroing 3x6

Fredag

Knebøy 5x5

Good morning 5x5

Benkpress 5x5/30 reps

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20191-treningsprogram-for-styrke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, sant det :) Har lest den flere ganger, og er alltid greit med en liten oppfriskning!

Men tenkte mest på hvordan dette programmet så ut for å øke i styrke, da jeg ikke kan hive meg på noe ala sheiko eller dietmar pga stram tidsplan... Alle forholdene er egentlig til rette, vil jeg si, siden kostholdet er tight(satt opp av Harald Skjøldt) og jeg får nok søvn..

Du har markløft og knebøy annenhver dag, det er for de aller fleste overkill for korsryggen. Du skal ha ganske god erfaring for å få det til å fungere, og siden du spør går jeg ut ifra du ikke har det. Prøv de heller samme dag så får ryggen henta seg igjen ordnetlig. Sjekk ut SL5x5 eller X-strenght.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...