Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikker på at det ikke er muskelfibertyper du tenker på?

Nei, det kan være det, har bare hørt om det i en bisettning en gang:) Kan du noe om det? Om hvordan det påvirker muskelbygging? ønsker i tillegg til en veltrent kropp å få synlige biceps/triceps

Hvis du ikke er en eliteutøver, så tror jeg ikke analyse av de forskjellige muskelfibertypene, og hvordan du kan trene de forskjellige best, er rette start. Anbefaler heller denne:

Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Og denne hvis du er veldig fokusert på biceps:

Svulmende biceps på kun 6 uker - Fitnessbloggen

Hvis du ikke er en eliteutøver, så tror jeg ikke analyse av de forskjellige muskelfibertypene, og hvordan du kan trene de forskjellige best, er rette start. Anbefaler heller denne:

Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Og denne hvis du er veldig fokusert på biceps:

Svulmende biceps på kun 6 uker - Fitnessbloggen

Tusen takk for tipsene:)

Har trent mye og variert de siste 4 årene, mye styrke, som har stagnert litt, ble derfor nysjerrig på hvordan de forskjellige muskelfibertypene påvirker oss, kan du noe mer om det, hadde jeg satt stor pris på om du skrev litt mer om det ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...