Gå til innhold

Anbefaling av fysioterapeut i Bergen?


KjetilR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han flink? Har følelsen av at det er veldig stor forskjell på fysioterapeuter. Var inne hos 2 stk med kneet mitt og begge sa det var sikkert ingenting, og etter MR undersøkelse (som jeg selv ba om) og 1 minutt hos ortoped var det klart at jeg måtte operere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han flink? Har følelsen av at det er veldig stor forskjell på fysioterapeuter. Var inne hos 2 stk med kneet mitt og begge sa det var sikkert ingenting, og etter MR undersøkelse (som jeg selv ba om) og 1 minutt hos ortoped var det klart at jeg måtte operere..

Jeg har ikke personlig erfaring med ham siden han kun tar imot opererte og jeg hadde belastningsskade, men han er jo Tertnes håndball sin fysio og det sier vel sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for denne anbefalingen! Er meget fornøyd med han etter første besøk, fikk virkelig inntrykket av at han vet hva han driver med. Det han fant var ikke så hyggelig men :p

Du kan lese om "tilstanden" i loggboken (link under profilbilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Kanskje litt seint å svare her nå, men tenkte eg kunne anbefale en fysioterapeut som jeg gikk til etter min kneoperasjon. Helt privat praksis så kjapt å få time. Heter Evy Martin og holder til på danmarksplass hos FysioFirst http://bergenfysioterapeut.no

Jeg prøvde først å få time gjennom offentlig, men var 2 måneders ventetid så det var ikke akkurat et alternativ i min situasjon. Fikk behandling som virket veldig oppegående og ikke noe tull med ultralyd, varmeputer og lignende viss vass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...