chrissernh Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Har 0 peiling på hvor jeg skal legge denne tråden, men tar å legger den her jeg Jeg har vært skadet i ankelen min i sikkert 1-2 mnd nå. Skal på MR på mandag, får da svar om jeg kan begynne å jogge/spille fotball igjen. Målet mitt er å miste fett. Jeg kommer nok til å jogge mest mulig etter jeg får lov. Men jeg lurer på hvor ofte/hvor mye jeg burde jogge. Jeg vil ikke miste muskelmasse, men bare fett! Er det noen som kan hjelpe meg med denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fggfg Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 For å unngå å miste muskelmasse må du spise 2 gram proteiner per kg kroppsvekt hver dag. Du burde også trene litt styrke samtidig. Ikke jogg eller generelt tren for mye - da vil du miste muskler. Tren 3-4 ganger per uke med en variasjon av styrketrening og intervalltrening. Husk at det vil ta tid. Realistisk er å miste 0,5 kg per uke på det meste. Mister du mye mer enn dette har du nesten garantert mistet muskler i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muskelmanden Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kjør på med 2 4x4 intervall i uken. Dette vil gi deg god kondisjon samt lavere fettprosent. Det fine med 4x4 er at kroppen brenner mange kalorier også i et par timer etter øktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.