Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For litt over en måned siden øvde jeg på å gå ned i spagaten og var ganske nærme. Men kjente at jeg gjorde det for hardt. Nå når jeg gjør tøyer hamstring så kjennes det ut som hofta låser seg på venstre side, og det gjør vondt i lysken på samme side. Så er det vondt resten av dagen, etter en natt med søvn er det ok igjen - frem til akkurat det samme skjer når jeg prøver å tøye bare litt.

Når jeg får vondt er det også ganske ille å sitte med beina i kryss, spesielt når jeg skifter vekta over på vestre rumpeballen, da stråler det smerte nedover hele låret.

Noen som vet hva dette kan være? Legen trakk bare på skuldra.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19894-vondt-i-lysken-og-hoftemuskler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For litt over en måned siden øvde jeg på å gå ned i spagaten og var ganske nærme. Men kjente at jeg gjorde det for hardt. Nå når jeg gjør tøyer hamstring så kjennes det ut som hofta låser seg på venstre side, og det gjør vondt i lysken på samme side. Så er det vondt resten av dagen, etter en natt med søvn er det ok igjen - frem til akkurat det samme skjer når jeg prøver å tøye bare litt.

Når jeg får vondt er det også ganske ille å sitte med beina i kryss, spesielt når jeg skifter vekta over på vestre rumpeballen, da stråler det smerte nedover hele låret.

Noen som vet hva dette kan være? Legen trakk bare på skuldra.

Strekk rett og slett? Slikt kan ta tid da.

Jeg tenkte egentlig det, og kanskje det bare er det. Men gjør det at det låser seg? Var det som gjorde at jeg trodde det var noe annet

Høres ut fra situasjonen at det er en strekk. Hvor lang tid har du gitt den hvile?

Du kan jo ta en tur til en fysiot., kiropraktor, naprapat, etc. For å ta en sjekk. De vet mer enn legen om idrettskader som regel, og da får du svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...