Gå til innhold

Treningsprogram til 'ut og reise'? Forslag please!


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Når man trener ganske tung styrke, store muskelgrupper, markløft, knebøy, benkpress - så er man jo avhengig av å ha utstyr og tunge vekter.

Jeg skal en måned (kanskje mer) til USA på roadtrip, og vet at muligheten for å ta inn på treningssenter ikke blir allverden da vi ofte er på veien eller på mindre steder mellom storbyene, og ikke minst, vi er på budsjett. Fire uker er jo ikke sååå lenge, men jeg vil IKKE miste treningsformen!

Hva kan jeg gjøre for å opprettholde styrken og trene "der jeg er"?

Forslag til gode øvelser?

Selv vet jeg om én jeg er fornøyd med, pushups + noe tungt jeg legger mellom skulderbladene.

Thank youuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å ta med en strikk og kjøre fæle myo-rep sets på de muskelgruppene strikken tar best, mose på med pushups, superset med ro øvelser, kjøre knebøy med rest pauser til jeg stuper, og så kliner jeg på med en eller to tabata runder etterpå:)

Noen ganger føles det nesten ut som jeg har bedre treninger her enn jeg kan ha hjemme. Oooog så huske å nyte ferien da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta med en strikk og kjøre fæle myo-rep sets på de muskelgruppene strikken tar best, mose på med pushups, superset med ro øvelser, kjøre knebøy med rest pauser til jeg stuper, og så kliner jeg på med en eller to tabata runder etterpå:)

Noen ganger føles det nesten ut som jeg har bedre treninger her enn jeg kan ha hjemme. Oooog så huske å nyte ferien da;)

Nice, en strikk tar jo ikke mye plass heller, så det høres bra ut :) Finne en skikkelig god en da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat treningsprogram men anbefaler på det sterkeste IIFYM. Kjørte det selv gjennom sommeren og holdt store deler av musklene.

Dette her er også veldig handy:

Free Shipping Home Gym Fitness Door Way Heavy Duty Chin Pull Up Bar (FE010) !!-in Other Sports & Entertainment Products from Sports & Entertainment on Aliexpress.com

Strikk + chin bar så skal du vel klare å dekke store deler av kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...