Gå til innhold

Hjelp til en liten, kresen sak?


Julie Wilhelmine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kom på at jeg hadde lest denne tråden, da jeg lagde lunch i dag.

Om du skal steke speilegg, legg et tynt lag med gulost (Norvegia, Jarlsberg, Synnøve, FirstPrice whatevz) på hver side og stek det til det blir gyllent/sprøtt, og topp med litt oregano. Legg speilegget på en seng med salatblad, ha sukkerfri ketchup og sennep 8-)

Ble som pizza!! Så godt som ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr P: Først og fremst merker jeg at kostholdet slik som det har vært til nå, ikke har gitt meg særlig mye. Jeg har lite energi, null overskudd og er somregel sugen på et eller annet hele tiden. Ønsker meg ett kosthold som får meg til å føle meg bra, både fysisk og i huet. Planen er også å få begynt med ett treningsprogram for å se om jeg får kroppen dit jeg ønsker den etterhvert (styrke og kondisjon).

inamarl3n: Ååååh, det der hørtes jo bare utrolig godt ut! Skal prøves! Tusen takk for tipset! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...