Gå til innhold

Jack3d Orginal


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Hvis noen selger den orginale versjonen av jack3d er jeg veldig intressert hvis prisen er riktig. Kontakt meg på innboks!

Inne på Iherb.com bestiller jeg slikt og mye annet til treningen og kosthold, billig side med masse digg fra kcal free allt muli og pwo og slikt :)

Kriterier for toll:

200kr under 1,8kg

global priority mail.6$

dette er en kode jeg fikk med sist jeg handler, ved bruk av denne når du logger deg in tror jeg du får gratis frakt første gang så du kan bruke den vis du ønsker :)

Koden:

ROQ275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på Iherb.com bestiller jeg slikt og mye annet til treningen og kosthold, billig side med masse digg fra kcal free allt muli og pwo og slikt :)

Kriterier for toll:

200kr under 1,8kg

global priority mail.6$

dette er en kode jeg fikk med sist jeg handler, ved bruk av denne når du logger deg in tror jeg du får gratis frakt første gang så du kan bruke den vis du ønsker :)

Koden:

ROQ275

Jeg vet om Iherb, men de selger ikke lengre Jack3d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...