Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har denne følelsen eller...jeg merker det faktisk godt,at jeg har blitt dvaskere eller "bløtere" i kroppen,huden osv den siste tiden..det er jo ganske kjipt når jeg for litt siden var fast,hadde ganske synlige muskler her og der og ja...følte meg fin.

Det eneste problemet da var at jeg hadde kjørt kroppen i dass etter for lang tid på for lavt underskudd,mye styrketrening,en del cardio...and so on...så har trappet opp nå i et par mndr...litt og litt for å komme i vedlikehold..for å få tilbake energi og få balanse i kroppen igjen.

Men har,selv om jeg har hatt et par freakouts disse par måndene pga oppgang,ut i cm osv...så har jeg alt i alt ikke rikket meg på verken cm eller vekt..eller fettprosent.

Saken er at jeg nå synes fettprosenten virker høyere..jeg føler meg som nevnt ikke like fast og fini fisken og jeg har blitt rundere i kantene føler jeg...er det noen logisk forklaring på dette? Vil det bli bedre? Nå føler jeg nesten at jeg har trent hardt for å få en nesten dvaskere kropp:P usj:P

Vann skjønner jeg det kan være..det er så utrolig slitsomt...jeg synes liksom både å slanke seg,trene og alt dette i lavt underskudd var slitsomt...jeg ble utmatta osv..så skal fokus være på å spise mer,få tilbake eneergi osv osv...og på en måte prøve å få vekk fokus på vekt og alt dette en stund...jeg synes nesten det er værre nå...fordi jeg har est ut på en måte:O Hadde håpet at muskler skulle få mer piff nå som jeg spist mer og sliktmen synes nesten at de er forsvunnet...er det noen som har merka noe slikt som dette selv før eller er det bare jeg som friker ut over ingenting ,igjen?

Fortsetter under...

Du kjenner på frustrasjon. Helt vanlig.

:)

Ting tar tid og krever viljestyrke Siden du aldri blir ferdig og fornøyd, så må du finne opplegg du kan trives med og som gir resultater. Ikke lett, men fullt mulig.

Gi gass!

Du kjenner på frustrasjon. Helt vanlig.

Ting tar tid og krever viljestyrke Siden du aldri blir ferdig og fornøyd, så må du finne opplegg du kan trives med og som gir resultater. Ikke lett, men fullt mulig.

Gi gass!

Ja,du har jo rett...men hvordan skal jeg gjøre det liksom...har jo fått gode resultater ...mrn kroppen vil ikke mer..har gitt kroppen mer hvile og mer mat i en tid nå så skjønner at det skjer ting da..at kroppen kan samle vann og slikt...pluss at jeg føler at jeg aldri finner en gylden middelvei jeg kan trives med som du sier...må vel bare være tolmodig...det er såååå vanskelig :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...