Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke fått trent en stund pga sykdom men det er på tide å starte opp igjen på mandag.

Jeg trener 5x5 med autoregulering (se link nedert i innlegget) og er egentlig veldig fornøyd med det:)

MEN! Så kommer problemet.... Jeg skal ut i nordsjøen på en olje plattform å jobbe. Jeg har aldri vært på denne plattformen før men jeg har vært på naboplattformen som er relativt tilsvarende. Der var det ikke knebøyrack, kun fordi det var en flyteplattform og hvis jeg ikke husker feil var det ikke tillat med knebøyrack pga av bølgebevegelser (noe som førøvrig høres veldig forunftig ut :))

Det var en smithmaskin der ute men utifra det jeg har hørt er vell egentlig det ganske fyfy!

Så da er det store spørsmålet: er det noen som har noen forslag på hva i all verden jeg skal gjøre nå?

Jeg liker baseøvelsene og programmet mitt.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19383-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...