Gå til innhold

Hoftesmerter


Tarald

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er dette jeg har. Fikk en øvelse der jeg ligger på siden, skyver hoften fram og løfter benetopp mens det er strakt. Om det funker gjenstår å se. Prøvd trykkbølge, som gjorde det først værre, men uten noen forbedring videre. Ellers stod det jo en del på wikipedia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er dette jeg har. Fikk en øvelse der jeg ligger på siden, skyver hoften fram og løfter benetopp mens det er strakt. Om det funker gjenstår å se. Prøvd trykkbølge, som gjorde det først værre, men uten noen forbedring videre. Ellers stod det jo en del på wikipedia.

Hvor lenge har du hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i løpet av denne uken her har jeg på dratt meg noen smerter i hoften i fra ingen plass.

Jeg har en mistanke om at det Greater trochanteric pain syndrome - Wikipedia, the free encyclopedia

Jeg lurte på om noen vet hva den fysiske behandlingen er.

Du tror du har slimposebetennelse? kobler deg inn her å jeg,mann: Ole-Mats Moskvil

Så spør jeg: har du et hvilebein du står fast på innen jobb eller andre relaterte aktiviteter? Et fast hvilebein kan gi litt feil i hofteregion.

Kjenner du noe i lysken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror du har slimposebetennelse? kobler deg inn her å jeg,mann: Ole-Mats Moskvil

Så spør jeg: har du et hvilebein du står fast på innen jobb eller andre relaterte aktiviteter? Et fast hvilebein kan gi litt feil i hofteregion.

Kjenner du noe i lysken?

Kjenner ikke noe i lysken, har heller ikke ett fast hvilebein. Men det er muskelen som går over hoftebeinet til lårbenet som gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke noe i lysken, har heller ikke ett fast hvilebein. Men det er muskelen som går over hoftebeinet til lårbenet som gjør vondt.

Er en god del muskler i det området. Jeg har navnet på alle, men har ikke mer enn navn å komme med, noe som er unødvendig. Derfor jeg koblet inn Ole-Mats Moskvil på det tidligere innlegget, vent på han eller om det kanskje dukker opp noen andre fysio folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...