Gå til innhold

Hjelp!


Effy

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger litt hjelp fra dere der ute!

Har i ca 4 uker nå ligget på max 1600 kcal, regner ut alt jeg spist hver dag, så det er ikke noe jeg TROR! Har spist litt mer på lørdager, men ikke over 2400 kcal.. Menyen ser ca sånn her ut:

Frokost:

40 gram havregryn og to egg

Lunsj: 100 gram kyllingfilet og 200 gram salat eller måltidserstatter

Middag: en laksefilet/torskefilet med 30 gram ris og 150 g brokkoli, Litt smør til steking og i risen

Kvelds: en halv boks cottage cheese med rosiner eller gojibær.

I tillegg en proteinshake på 50g, og nøtter eller riskaker.

På treningsdager blir det en ekstra shake og 3 ekstra riskaker.

Det er litt lite variasjon i "dietten" min, så er bare å komme med forslag til måltider som kan byttes ut. Har forøvrig ikke problemer emd å spise det samme hver dag, for jeg synes det er godt! ;)

Trener etter RYP på 4 uka nå, med min 2 4x4 intervall i uken, pluss noen gåturer ekstra.

Det er 3 uker siden jeg veide meg, og vekta har ikke rikket seg med 100 gram engang!

Er 167 høy og veier 63,9 for helvette.

WHY? Hvorfor går ikke vekta ned? Og hvor mye kan ekstremt psykisk stress påvirke vekta egentlig? (Ekstremt, som i at jeg er innlagt og sliter om dagen) Ligger jo greit i underskudd hver dag, har noen dager ligget litt for mye i underskudd, men prøver å få i meg opp mot 1600 kcal.

Har klart å følge RYP med den økningen jeg skal frem til nå, nå begynner det å bli ganske tungt og jeg må vente litt før jeg kan øke mer på vektene. Selvom vekta ikke har gått ned, er det noen ting som er annerledes på kroppen, f.eks større armer og rumpe og en smule mindre lovehandles! Var ikke veldig trent fra før av, så skulle ikke så mye til ;)

Hatt bulimi i 6 år, men spyr som regel bare en gang i uka nå, vet at dette kan ødelegge litt, men ja. Prøver å la være! Vil først og fremst ned i fettprosent, men tror ikke jeg bygger like mye muskler som jeg går ned i fettprosent når vekta står stille, så jeg må jo gjøre noe ganske galt! Mitt spiseforstyrrede hode fucker opp logikken min iblant, så håper dere kan irettesette meg, for jeg stoler faktisk på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...