Gå til innhold

Hvile?


hanne_and

Anbefalte innlegg

Skrev dette innlegget i min logg, men tenkte å skrive det her og for å se om jeg fikk litt mer tilbakemeldinger :) here goes:

Våknet opp i dag til nydelig vær i Oslo! Tok liksågodt på meg skoa og gikk litt morgencardio i finværet!
:)
1 time med 130 i puls. Syns det er litt vanskelig å holde pulsen på 130, da jeg blir litt for ivrig i oppoverbakkene
;)
hehe..

Jeg tenkte litt på det mens jeg gikk: jeg har i grunn hviledag i dag, samt én dag til i uken, vanligvis onsdager. Er det nødvendig med to hviledager hvis man føler man har god energi og vilje?

Jeg kjører en 4-splitt:

Mandag:
ben

Tirsdag:
biceps og triceps

Onsdag:
hvile

Torsdag:
Rygg

Fredag:
Skuldre og bryst

Lørdag/Søndag:
friøkt/
hvile

Som i dag -> jeg føler jeg kunne gått på gymmen og løftet. Er vel i grunn det jeg egentlig har lyst til å gjøre, men vet at hvile er en del av pakka.
Hva er riktig?

PS: jeg skjønner jo at det går an å bruke hodet litt..
:p
men alltid greit med litt innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å se det an. Det kommer jo an på hvordan du har det med deg selv, har du det bra, kroppen har det bra, og du føler deg bra :p så behøver du ikke tenke på det hvis du ikke vil. Men selvfølgelig som du sier, går an å bruke hodet litt, og ha i bakhodet at hvis man kjører på hele tiden og kjører 100% så kaaan man gå på en smell. Har erfart det selv, så er kanskje lurt å ha en dag eller to hvis man skal høre på fornuften. Selv er jeg dårlig med fornuften og har det med å bare kjøre på forde :p

Hva som er riktig er vanskelig å svare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...