Gå til innhold

hvordan nå 70 kg?


Rubenevo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antar at du bor hjemme og ikke kan styre all maten.

Men ordentlig grovbrød med kjøttpålegg, egg (er jo genialt!), cottage cheese, havregryn med melk (YES), melkmelk, nøtter (mandler feks),frukt og grønnsaker! Lager dere middag så kan det jo ofte hende det blir rester, pakk det i en boks så har du plutselig ett måltid! ;)

Kosttilskudd trenger du ikke tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg åssn dagen din er..(frokost, lunsj, middag og kveldsmat? ish?)

Frokost feks! havregryn og melk (mer rosiner eller banan oppi feks)

Lunsj 4-5grovbrødskiver med 5egg og noe frukt (eple, banan, appelsin, pære, gulrot, etc)

Middag--whatever som blir laga

mellommåltid..eta fruuukt, nøtter etc. Det jeg fant ut er kjekt, alltid ha frukt og nøtter tilgjengelig på bordet, lettere å spise det.

Kveldsmat feks boks cottage cheese,,omletett med div skinke,ost, paprika og slikt? Eller middagsrester!

Hvor mange måltider har egentlig ikke så mye å si, spis når det passer deg, men desto færre måltider, desto mer må du spise på hver..Derfor er det mange som liker å spise mange måltider (lettere få i seg totalt mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det der virket som en bra plan! :p

det er noe jeg kunne klart å gjennomføre

men det jeg ikke vil er å legge på meg for mye fett, vil holde det til muskler! hvilke øvelser er det som bygger mest muskler?

Sant:) Er ikke værre! Ja skjønner, hvem vil vell ha fett. Du får bare følge med egentlig, begynner buksa å bli stram så kan du egentlig bare spise litt mindre ..

Øvelser, er tre (fire) øvelser som kalles baseøvelser

-Markløft

-Knebøy

-Benkpress

(-Skulderpress.)

Få deg ett program som involvere disse, tren de ofte, mestre teknikken så ska du se musklene kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
prgorammet har disse alt, tar 70-80 i markløft, 50 ca i benk, 80 i knebøy (rundt 180 i benpress og 40 i skulderpress :)

Er geriljakardio noe å anbefale for kardio?

Ikke ha kardio hvis du sliter med å øke vekten din ihvertfall:) Unødvendig bruk av energien :) hvis det er ren muskelmasse du vil ha og øke i størrelse.. Kardio gjør deg mindre xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe jeg står fast på er bryst, lenge siden jeg har hatt fremgang på størrelse! noen tips? Det jeg gjør er: flatbenk (manualer eller stang), skråbenk (manualer eller stang) cable crossover og dips.

Er det mulig å få frem rutene på magen frem til sommeren? Ser de 4 øverste, men sliter med litt fett nederst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...