Gå til innhold

sommeren nærmer seg og skal kutte for førstegang...


kimz

Anbefalte innlegg

hei, nå nærmer sommeren seg og skal kutte for første gang,altså har aldri gjort det før og kan ikke særlig mye om dette. skal gjøre det uten noe slags form for coaching med tanke på at jeg ikke skal stille i noe konkurranse. mage rutene skal frem! :whistle:

noen av dere mener sikkert det er tull siden jeg har så lite muskelmasse osv osv. men jeg bryr meg ikke,jeg skal ha bort fettet enten dere liker det eller ikke;)

så om noen er så snille og vil gi meg et tips eller to hadde det vært supert ! eller kommentere/ hjelpe med dietten osv

og bare spør om du lurer på noe

jeg har sett for meg dietten slik Protein.Karb.Fett.Kcal

Måltid 1. 80g havregrøt og 45g whey 45,1g 52,3g 8,0g 479

Måltid 2 .200g kylling, 50g ris og 100g brokkoli 54,3g 39,8g 2,8g 409

Måltid 3. 200g kylling, 50g ris og 100g brokkoli 54,3g 39,8g 2,8g 409

Måltid 4. 50g maltodextrin og 45g whey 36,0g 51,8g 1,8g 327

Måltid 5. 200g kylling, 50g ris og 100g brokkoli 54,3g 39,8g 2,8g 409

Måltid 6. 45g whey eller casein 36,0g 1,8g 1,8g 167

Totalt 280,0g 225,0g 20,0g 2200

ELLER

slik Proff 1 dietten 80-90 kg | tomminutrition tror jeg havner på den siste...er bare og prøve seg frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv ville jeg halvert karbo inntaket og heller økt fett mengden noe (sunne fett kilder vel og merket), slik du får større deler av energien fra fett. Dette bør gå greit med tanke på det høye protein inntaket du har.

Selv ligger jeg på:

Kalorier: 2560

Proteiner: 225g

Fett: 124g

Karbohydrat: 151g

Jeg er 180 cm høy og 82 kg. Fett prosen 11-12%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Som Bjorlien sier, ville også økt fettet til ca 1g per kg kroppsvekt ihvertfall! Litt tran om morningen, laks et par ganger i uken. Noe egg her og der. Så kommer du fint opp i litt fett mengde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste 150g kyllingfilet, 50g jasmine ris, 100g brokkoli idag. Herregud kor mett jeg ble, stakkar deg som skal trø dette måltidet i trynet 3 ganger til dagen :p Jeg kan også anbefale Olimp MCT Oil, jeg har en hjemme i kjøleskapet og en på jobben. Den er fantastisk!!! Energi rik på masse sunt fett, smaker ingenting heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...