Gå til innhold

Eat This Much


PlastBox

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kikket på The automatic meal planner - Eat This Much ?

Foruten å være en studie i godt brukergrensesnitt-design (akkurat som fitnessbloggen) er det et helt genialt system. Man regner ut energibehovet ved å skrive inn høyde, vekt, alder, kjønn, aktivitetsnivå, og hvorvidt man ønsker å gå opp, gå ned eller vedlikeholde.

Deretter kan man sette opp innstillinger for hvor mange måltider man ønsker å spise på en dag, og andre ting som hvilke ingrediens-typer man ønsker å spise, tid man har til rådighet for å tilberede hvert måltid, og en maks-kostnad-grense (denne er i dollar og antagelig basert på Amerikanske matvarepriser, så..)

Siste oppdatering nå er at man kan sette opp sida til å sende ukesplaner med handleliste på mail. Disse kan i tillegg finjusteres med et template som lar deg spesialisere hver dag, som f.eks. lengre tid til å tilberede maten i helgene, mer kalorier på treningsdager, periodisk faste på ukedager, osv.

Bare så det er sagt; jeg har ingen forbindelse med sida, jeg "reklamerer" ene og alene for den fordi jeg er en webutvikler som blir engasjert når jeg ser tøffe ting, jeg er interessert i kosthold og trening som gjør at denne sida ser enda tøffere ut, og jeg lurer på hva andre FB-brukere synes om den.

Hva synes du/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...