Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje jeg skal ta og prøve det.

fått gode resultater?

målet mitt er en mark wahlberg type kropp

[ATTACH=full]105608[/ATTACH][ATTACH=full]105608[/ATTACH][ATTACH=full]105612[/ATTACH]

For å få slik kropp er det enkelte ting som er viktig

- Mye trening og riktig trening med tanke på sett, repetisjoner og vekt.

-Du må vite nøyaktiv hva du får i deg av kalorier, energi, fett, protein, karbohydrater. Og en ganske lav fettprosent.

- også til slutt må du balansere disse to mot hverandre og forbrenne til lav fettprosent, så kun fokus på de største muskelgruppene. Til slutt etter å ha byggen opp mye volum begynner du å isolere enkelte muskler og trener dem godt. Det er dette som tar veldig mye tid.

Så for å få slik kropp er det først mye tortur og fokus på trening og kosthold. men resultatene kommer sakte men sikkert!

Stå på! Jeg prøver å bli mer markert selv, men har funnet ut at jeg ikke får nok timer på studio samt kondisjonstrening pga jobb og skole. Men en vakker dag! =)

For å få slik kropp er det enkelte ting som er viktig

- Mye trening og riktig trening med tanke på sett, repetisjoner og vekt.

-Du må vite nøyaktiv hva du får i deg av kalorier, energi, fett, protein, karbohydrater. Og en ganske lav fettprosent.

- også til slutt må du balansere disse to mot hverandre og forbrenne til lav fettprosent, så kun fokus på de største muskelgruppene. Til slutt etter å ha byggen opp mye volum begynner du å isolere enkelte muskler og trener dem godt. Det er dette som tar veldig mye tid.

Så for å få slik kropp er det først mye tortur og fokus på trening og kosthold. men resultatene kommer sakte men sikkert!

Stå på! Jeg prøver å bli mer markert selv, men har funnet ut at jeg ikke får nok timer på studio samt kondisjonstrening pga jobb og skole. Men en vakker dag! =)

skal gjøre så godt jeg kan. men matbudsjettet mitt er på 2000kr i måneden.

Gjest Slettet
skal gjøre så godt jeg kan. men matbudsjettet mitt er på 2000kr i måneden.

Kan fint spise god mat på det budsjettet der :) Null problem!

Proteiner: kyllingfilet(fryst pakke 2kg f.eks), tunfisk, karbonadedeig coop(2for 65), sei(650g for 20kr rimi),torsk, + tilbud

egg: rimi 20 stk(farmen) 22kr,

Havregryn: maaasse mat

jasminris: 5kg eller noe sånt rema1000 40-60kr(holder leeenge)

grønnsaksposer(fryst): billig

etc etc!

Kan fint spise god mat på det budsjettet der :) Null problem!

Proteiner: kyllingfilet(fryst pakke 2kg f.eks), tunfisk, karbonadedeig coop(2for 65), sei(650g for 20kr rimi),torsk, + tilbud

egg: rimi 20 stk(farmen) 22kr,

Havregryn: maaasse mat

jasminris: 5kg eller noe sånt rema1000 40-60kr(holder leeenge)

grønnsaksposer(fryst): billig

etc etc!

ris er vel noe man bør holde seg unna?

tenkte å prøve periodisk faste med et 4 timers spisevindu, og spise 2 måltider om dagen.

Gjest Slettet
ris er vel noe man bør holde seg unna?

tenkte å prøve periodisk faste med et 4 timers spisevindu, og spise 2 måltider om dagen.

Ikke nødvendigvis. Det er ingen mat man bør "holde seg unna". Med mindre du har sykdom etc. Hvis du derimot vil spise lavkarbo osv, så kan du holde deg unna :) Det er det totale KCAL inntaket som bestemmer om du går ned/opp i vekt, ikke matvarene;)

• 4 uker senere...

Annonse

kan kroppen se bra ut med strekkmerker?

har en del på magen og hofter, de er ikke så synlige med mindre jeg står i rett lys men er fortsatt redd for at strekkmerker betyr at jeg kommer til å få slapp hud. har ikke mye mage igjen og har sluppet unna slapp hud foreløpig er ca10kg unna målet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...