Gå til innhold

Komp91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Komp91

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 20. juni 1991
  1. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    Skal ta og prøve deload som Tronaldo snakka om.
  2. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    uff er ikke helt sikker jeg. har lillefingeren på "ringene i stanga. har prøvd bredere men da blir det bare tyngre.
  3. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    har nå maxa 90kg i benk men sliter med å øke er på 82,5kg 3x5 men er på 6 uka på rad nå og klarer fortsatt ikke alle repsene mine klarer 5 på første og 4 på andre og 2-3 på siste. noen tips til å komme over kneika? spiser bra og hviler nok men står bomfast.
  4. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    hehe nei begynner å bli tungt.
  5. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    jepp. pluss 2 oppvarmingsett.
  6. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    UPDATE Markløft 150kg Knebøy 105kg Benkpress 85kg. Har også lagt om kostholdet. Frokost Havregryn med Rosiner. Mellommåltid Fullkornspitabrød med tunfisk Lunsj Kylling eller Fisk med Ris og grønnsaker Mellommåltid2 Proteinshake og 1 banan. Middag Kylling eller Fisk med grønnsaker og Ris Kveldsmat Cottage Cheese eller en Proteinshake.
  7. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    øker vektene med 2,5 kg hver trening. går bra foreløpig. er på 90KG I KNEBØY 115KG I MARK 72,5 I BENKPRESS. starta litt under max for å ikke stagnere med engang
  8. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    klarte det uten problem på fredagsøkta
  9. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    Har nå stagnert på benkpressen klarte 5 reps det første settet, så 4 reps på sett nr 2 og 3 reps på sett nr 3 bør jeg da la være å øke helt til jeg klarer 5 repetisjoner på alle 3 settene? kjører SS
  10. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    noen som vet hvorfor det er så lite markløft på SS? 1x5 i uka virker så lite
  11. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    på benk så har jeg økt fra 55kg til 80kg ved å bruke 12-10-8 reps men har du et bra 3 dagers styrkeprogram jeg kan følge? er jo verdt å gi det et forsøk. tør ikke spise så mye siden jeg vil bli kvitt en del fett.
  12. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    jepp faktisk. treningspartneren min. tynn spjæling men tar 170kg i mark men uansett jeg trener jo de 3 store 2 ganger i uka da.
  13. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    Slutta med SS fordi jeg hørte det ikke var noe særlig hvis man ville bli større. Da jeg begynte å løfte så hadde jeg gått ned nesten 40kg så hadde blitt veldig svak. mine løft da Benk 55kg Knebøy 35kg Markløft 80kg
  14. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    Trente rippetoe starting strength de 2 første månedene. er løftene dårlige til å ha trent 4 måneder? ligger jeg bak skjema?
  15. Komp91

    Vurdering av mitt Treningsprogram

    Hei har trent i snart 4 måneder. Mine Max er Benkpress 70kg 4 reps Knebøy 70kg 5 reps Markløft 115kg 5 reps.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her