Gå til innhold

lavere fettprosent uten å miste muskelmasse


jimmy

Anbefalte innlegg

det har blitt litt for mye av det gode iløpet av vinteren, så fettprosenten er ikke der jeg ønsker den skal være. men åssen skal jeg klare å miste fettet uten å miste muskler? har allerede startet å løpe intervaller, sliter mest med hva, og hvor mye jeg skal spise. finner liksom ikke helt balansen mellom kalori underksudd og spise nok proteiner. noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
det har blitt litt for mye av det gode iløpet av vinteren, så fettprosenten er ikke der jeg ønsker den skal være. men åssen skal jeg klare å miste fettet uten å miste muskler? har allerede startet å løpe intervaller, sliter mest med hva, og hvor mye jeg skal spise. finner liksom ikke helt balansen mellom kalori underksudd og spise nok proteiner. noen som har noen tips?

satse på ca 2g proteiner og 1g fett per kg kroppsvekt.. Generelt :)

Ligg nærmest mulig vedlikholde for å miste muskelmasse ville jeg sagt(altså litt underskudd). Sjekk vedlikehold på kcal kalkulator på fitnessbloggen facebook. Og juster etter 2-4uker!Ting tar tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
det hørtes ut som en LANG prosees, men det gir nok resultater :)

takk for svar:)

Ja. Men så lenge man skal miste "Minst" mulig. Men generelt sies det vel at 0,1-0,5kg er ok og helsemessig trygt :)

Sats på 200-500kcal i underskudd! Så er du safe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...