Andreas17 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei! Jeg er en gutt på 1.78cm og veier 68kg. Jeg har alltid hatt litt fett på kroppen, og det er jo bra det. Men noe vil jeg nå trene bort på grunn av sommersesongen. Er det noe jeg elsker er det å sykle, og dette gjør jeg omtrent hver dag på sommeren for og opprettholde vekten og kroppen. Men nå som det forsatt er vinter har jeg begynt med spinning hjemme. Dette gjør jeg på morgningen, for det er da jeg orker å trene. Men det er en ting jeg lurer på: For ønsket vekttap, bør man trene før eller etter frokost? Eller har ikke dette noe og si? Mange som sier du går ned i vekt hvis du spiser først, og omvendt.. Så vet ikke alltid på hva jeg skal tro. Og som sagt, målet med dette er bare å stramme opp litt ekstra rundt magen, ikke gå ned veldig mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Om du fungerer fin med å trene på tom mage gjør du dette, og om du er av de som må ha frokost før kroppen fungerer ordentlig så spiser du først. Det viktigste da en trener er å kunne prestere maks, og når og hvordan dette er varierer veldig fra person til person. Vil anbefale deg å finne et tidspunkt og en rutine som passer deg og kroppen din. For å stramme opp kommer du nok til å ha større effekt av styrketrening enn timevis på sykkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei! Jeg er en gutt på 1.78cm og veier 68kg. Jeg har alltid hatt litt fett på kroppen, og det er jo bra det. Men noe vil jeg nå trene bort på grunn av sommersesongen. Er det noe jeg elsker er det å sykle, og dette gjør jeg omtrent hver dag på sommeren for og opprettholde vekten og kroppen. Men nå som det forsatt er vinter har jeg begynt med spinning hjemme. Dette gjør jeg på morgningen, for det er da jeg orker å trene. Men det er en ting jeg lurer på: For ønsket vekttap, bør man trene før eller etter frokost? Eller har ikke dette noe og si? Mange som sier du går ned i vekt hvis du spiser først, og omvendt.. Så vet ikke alltid på hva jeg skal tro. Og som sagt, målet med dette er bare å stramme opp litt ekstra rundt magen, ikke gå ned veldig mye 1. Har ingenting å si. 2. Du veier for lite Du vil nok uansett hvor mye du løper/sykler osv.. Ha det fettet på kroppen Få deg litt mer muskler Så får du mye bedre resultater og klarer å få den kroppen du evt vil ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 enig med Nitram Legg opp et styrkeprogram og tren! Ingenting er bedre enn gutter med muskler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.